15

NarutoCraft

15 diamonds | Server score: 0, votes this month: 0 | Vote for them as a top server
  • 10,850
    Views, 5 today
  • 300 Comments
  • 7 Favorites
  • Flag / Report

Get Embed Code

Forum:
HTML:
Link:
avatar
AmmarMirza
Level 25 : Expert Ninja

Server Info

NarutoCraft
Status:Status Offline Pinged: 08/29/14
Location:
United States
Game Version:Minecraft 1.7.10
Connect With:
Players:0/200
So this is will come back to life XD

Even though its been forever I will bring the back the server. However, We need builders so join the server at any time
and start building since we will be building it back from the ground up.
So this is WIP. If you wanna help u can.
And more importantly it is now 24/7


--------NarutoCraft----------
Tumblr : narutocraft.tumblr.com
Facebook : http://www.facebook.com/NarutoCraft
skype : Narutocraft.beliveit.us.to
Tags:Naruto, RPG, Free, Join, Tailed, Beast, Minecraft, Cookies, Roleplay, Modified, PVP

Update #4 : 06/05/2013 6:07:50 am6/05/13

Server once now up. Gimme sometime to update it to 1.5.1

Update #3 : 10/24/2012 9:41:25 pm10/24/12

Server Now 24/7 Thanx to soprominer

Update #2 : 09/21/2012 10:56:00 pm9/21/12

Tumbls added

Staff Updated : 08/21/2012 2:24:52 pm8/21/12

New Update on server status: IMPORTANT STAFF PLS LOOK AT DESC

Comments :

Join us to post comments.

1 - 50 of 300

SkythekidArtur
Level 1
New Miner
September 25, 2014, 11:00 am

add de serv beckh plx

SkythekidArtur
Level 1
New Miner
August 20, 2014, 9:08 am

ammar plx add the serv back

SkythekidArtur
Level 1
New Miner
August 13, 2014, 6:07 am

ammar
 cab u out the serv back arties shouting at me on skype lil kiddo hes 5

LikeABeast12
Level 1
New Miner
June 26, 2014, 6:16 pm

is the server offline forever

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
August 9, 2014, 4:07 am

no its back

Shiryu159
Level 1
New Miner
May 3, 2014, 11:49 am

What version is this server?

Argentum_Silver
Level 1
New Explorer
August 25, 2013, 10:51 am

This server has been down for a while. Like a while. When i had my old account, mytime1127 I was just made an Admin so I was pretty sad when it was shut down a year ago. I hope it comes back on.

Azieriscrazy09
Level 15
Journeyman Ninja
July 26, 2013, 8:52 pm

when is the server gonna be up to join/play on

Team Ham
Level 22
Expert Network
July 23, 2013, 10:54 pm

yo ammar, wanna merge. I have all the spells and the map done. Skype me to talk about it. my skype is
arslan.amir6

Azieriscrazy09
Level 15
Journeyman Ninja
July 3, 2013, 7:06 pm

hey ammar mirza its me Azier09 how come the server is never up

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
July 7, 2013, 2:04 am

i was on vacation but now i am back. the server is on starting now

Azieriscrazy09
Level 15
Journeyman Ninja
July 8, 2013, 4:22 pm

its not really working and are you gonna opgrade it to 1.6.2 ?

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
July 20, 2013, 2:59 am

at the moment i am upgrading the server and fixing some glitches. However if u want to play it will only be available as 1.5.2

minecraft_is_FTW
Level 11
Journeyman Ninja
July 2, 2013, 3:04 am

Hey Ammar :D Remember me?

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
July 2, 2013, 5:11 am

ofcourse ftw

BlazeblackMC07
Level 26
Expert Princess
June 24, 2013, 3:18 am

I want to help too i help 2 servers

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
June 28, 2013, 3:12 am

ill see

Spark35
Level 1
New Miner
June 15, 2013, 6:12 pm

when will it open up?

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
June 17, 2013, 1:12 am

it already is but it is not 24/7 yet

Spark35
Level 1
New Miner
June 13, 2013, 6:59 pm

I have helped a ton on 2 other naruto servers already and id love to be apart of helping this one to
Thanks for reading

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
June 13, 2013, 10:21 pm

sure :D

shortpower
Level 1
New Miner
June 10, 2013, 6:12 pm

That was a h/m server but everyone there said I a great admin so please do consider it
Thanks ahead of time for at least reading this

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
June 11, 2013, 1:37 am

i will consider it

shortpower
Level 1
New Miner
June 10, 2013, 6:10 pm

I would love to prove myself as moderator as well if you'll let me I have previous experience as admin

shortpower
Level 1
New Miner
June 10, 2013, 6:04 pm

Looks fun

bonkscout
Level 12
Journeyman Narwhal
February 7, 2013, 11:58 am

update server please but if you cant i will just downgrde

Uchiha_Tobi_M
Level 31
Artisan Mage
January 26, 2013, 5:12 pm

IGN: Uchiha_Tobi_M

[size=12px][color=rgb(51,51,51)]Experience: Im are Mod and Admin on other server`s and im are good to build. you can see my profile. [/color][/size]

[size=12px][color=rgb(51,51,51)]Can i be Kage of Uchiha Clan? im are a strong Uchiha.[/color][/size]

[size=12px][color=rgb(51,51,51)]Ps: pliz open the server[/color][/size]

DezmondZMoonBearZ2nd
Level 3
Apprentice Crafter
January 24, 2013, 1:03 pm

[size=12px][color=rgb(37,37,37)]I dunno where the app is so I just copied the fella below me, Hope he doesn't mind :/[/color][/size][size=12px][color=rgb(37,37,37)]

IGN: DezmondZMoonBear[/color][/size]

[size=12px]Experience: I've been admin on a couple servers, and am currently admin on the popular RealityMC :/ I'm a pretty good builder I guess, and I have experience building things from other mangas /animes so yeah :/[/size]

[size=12px]Why I wanna play: I like Naruto, and If you're still building the village or building other villages then I'd love to help, I'm currently working on my own project of this in my MC off time.[/size]

[size=12px][color=rgb(37,37,37)]Loyalty: I can be as loyal as is needed, if you need me to be on everyday for at least 4 hours, then unless I'm away from the internet or a computer then I'll try my hardest.[/color][/size]

[size=12px][color=rgb(37,37,37)]I dunno if this was a staff app or something, But staff isn't really what I'm looking for xD Just helping you guys build this server will be good enough for me :D[/color][/size]

maccacad3
Level 19
Journeyman Pokemon
December 27, 2012, 11:58 pm

IGN: (you should remember me) maccacad3

Experience: I was an admin on the other naruto server. Im also a head admin on a bleach rpg server and have been an admin on 2 other faction servers. I have also been a mod on 1 other server.

Why I wanna play: I like naruto.. O_o

Loyalty: (lol um ok..nice question..) Yeah im loyal, i guess ? :/

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
December 28, 2012, 3:54 am

Lol I do remember you I am currently out of country so the server is down. Anyway I'll see about the mod/admin app

maccacad3
Level 19
Journeyman Pokemon
December 28, 2012, 3:58 am

Okie Dokie

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
December 28, 2012, 3:04 pm

Lol a bleach server ? My friend had that idea once but never was able to finish building it on his own server... (Not lying bro)

maccacad3
Level 19
Journeyman Pokemon
December 28, 2012, 3:47 pm

Yep, we've got pretty much the whole soul society built, karakura town, las noches, custom kido, everything xD

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
December 28, 2012, 10:03 pm

lol dont know a single thing what that means... you should confront my friend on that. MC IGN: DanyMcDano

maccacad3
Level 19
Journeyman Pokemon
December 28, 2012, 10:14 pm

ah ok haha

xephos_777
Level 5
Apprentice Architect
December 24, 2012, 2:46 am

lol that server pinging thing is lying

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
June 5, 2013, 11:11 pm

dude the server is back on! If you wanna join pls do

anythinguwant2be
Level 4
Apprentice Miner
December 22, 2012, 7:47 pm

So i can make Videos on itAnythinguwant2be
I have i high loyalty and respect i dont grief or anything

Uchiha_Child
Level 16
Journeyman Skinner
December 13, 2012, 11:32 am

[size=12px]I would like to be head admin or any other staff position, preferrably builder+ because i LOVE Naruto and would greatly appreciate the chance to play Naruto on minecraft...[/size]
[size=12px]I was head admin on a server called "Hellzone" for about 2 years, I then left and found other servers...[/size]
[size=12px]My IGN is: Uchiha_Child[/size]
[size=12px]I am more than willing to give up ALL of my free time for your server and will happily build and help out.[/size]

xephos_777
Level 5
Apprentice Architect
December 7, 2012, 12:49 am

texture pack ender dragon has 9 tails with a wolf head with red particles <------ working on this texture pack with heavy textures

xegrealoadzzz
Level 35
Artisan Ninja
November 29, 2012, 1:15 am

U NEED TO UPDATE. PLEASEEEEEEEEEE. im a big naruto fan

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
November 29, 2012, 11:29 am

well thats gonna take a while

xegrealoadzzz
Level 35
Artisan Ninja
December 1, 2012, 8:25 am

ok. :D

bonkscout
Level 12
Journeyman Narwhal
November 25, 2012, 4:06 am

1.4.2 -_- UPDATE NAOWWWWWW

Uchiha_Tobi_M
Level 31
Artisan Mage
November 18, 2012, 8:45 am

Who many week it will take??

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
November 19, 2012, 4:53 am

dont know

A7XDeadlyVenom
Level 1
New Miner
December 18, 2012, 1:18 pm

hey Ammaar is the server up yet? i want to get back to my position of akastki leader. lol

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
December 21, 2012, 12:51 am

nope... go spam sopro for it

kame44
Level 3
Apprentice Miner
November 17, 2012, 8:30 pm

can i be a builder? i love building

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
November 18, 2012, 6:25 am

ill see

legodgk3
Level 9
Apprentice Artist
November 15, 2012, 2:03 pm

this server looks friken awsommmme (o_O)

Smosher20
Level 2
Apprentice Architect
November 15, 2012, 12:18 pm

Dont remerber

legodgk3
Level 9
Apprentice Artist
November 15, 2012, 3:30 pm

fail (o_O)

Smosher20
Level 2
Apprentice Architect
November 15, 2012, 11:05 am

I said to him that it was a Naruto server and he told me that isnt

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
November 15, 2012, 12:00 pm

WHAT IS HIS GOD Damn USER NAME!

Smosher20
Level 2
Apprentice Architect
November 13, 2012, 11:50 am

i met a guy in the server and he saiy to me that one of his friends bought the server 3 days ago

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
November 14, 2012, 2:19 am

What is his IGN ?

xephos_777
Level 5
Apprentice Architect
November 14, 2012, 12:53 am

the fuck?

hobo4chompy
Level 1
New Miner
November 14, 2012, 6:31 pm

Dont worry the guy that said it is being a douche and lying

From my knowledge i dont think you can buy the server without the owners permission

Smosher20
Level 2
Apprentice Architect
November 13, 2012, 11:14 am

Im not op

hobo4chompy
Level 1
New Miner
November 12, 2012, 11:44 pm

Sorry if i havent been on for so long School has been bugging me

Just wondering if someone can tell me whats happening and That if were gonna make the real naruto world ?

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
November 13, 2012, 3:51 am

hobo go **** soprominer to give me the ******* username and password for the ******* server so i can upload the ******* map and can ******* start the server

hobo4chompy
Level 1
New Miner
November 13, 2012, 10:46 am

What ?

xephos_777
Level 5
Apprentice Architect
November 14, 2012, 12:54 am

grab for hte first word then fucking for the rest

Smosher20
Level 2
Apprentice Architect
November 12, 2012, 12:43 pm

if im admin can i be op

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
November 13, 2012, 3:49 am

you are op

Smosher20
Level 2
Apprentice Architect
November 12, 2012, 12:07 pm

but its gonna be build or just a download map

Smosher20
Level 2
Apprentice Architect
November 11, 2012, 3:30 pm

am i the admin yet?

AmmarMirza
Level 25
Expert Ninja
November 12, 2012, 7:02 am

you were a million years ago :P

Uchiha_Tobi_M
Level 31
Artisan Mage
November 10, 2012, 11:31 am

no Naruto map, Why?

xephos_777
Level 5
Apprentice Architect
November 11, 2012, 9:52 pm

we are working on getting the true naruto world to be on the server so we are sorry for the inconvenience

Uchiha_Tobi_M
Level 31
Artisan Mage
November 11, 2012, 10:43 pm

ok, can i help?

1 - 50 of 300