22

Tha man in tha hat

  • 507
    Views, 1 today
  • 66
    Downloads, 0 today
  • 17 Comments
  • 4 Favorites
  • Flag / Report

Get Embed Code

Forum:
HTML:
Link:
avatar
lantosyt
Level 65 : High Grandmaster Skinner
I might delate this if people dont rly like it ^^ its just an experiment

jaaaappng
Progress: 100% Complete
Gender:Male
Format:Universal Skin 64x32
Tags:Experimental

More Skins by lantosytView All

Comments : 17

Join us to post comments.

1 - 17 of 17

Kaabed
Level 14
Journeyman Dragonborn
June 25, 2012, 9:06 pm

Zajebisty Skin :) Chyba go sobie "zaloze" :) Masz pomysly naprawde zajebiste :D

lantosyt
Level 65
High Grandmaster Skinner
June 25, 2012, 10:08 pm

alez dziekuje ^^

Kaabed
Level 14
Journeyman Dragonborn
June 26, 2012, 9:49 am

Spoko :D Ostatnio ciagle Twoj kanal odwiedzam :F Mysle tez o zajeciu sie kontem na PlanetMC ale nie znam ANG i moje opisy wygladalyby mniej wiecej tak "This is my new build,this is very nice,bye" :D Wiec kapa troche :D Ale to by sie jeszcze ogarnelo,najbardziej obawiam sie wkurzania widzac mala ilosc komentow/diamentow itp przy czyms nad czym pracowalem dlugo i ciezko :) A jestem czasem nerwowy wiec jeszcze bym sie zniechecil do MC :F

lantosyt
Level 65
High Grandmaster Skinner
June 26, 2012, 11:09 am

Ja ci radze zaczac :D wiadomo na poczatku jest ciezko, ale z tym co robisz szybko powinni cie ludzie zauwazyc, pzoatym wrzucilbym bloga z poleceniem, na poczÄ tek już może pare ludzi by byÅ o. Na planetminecraft mam znacznie wieksza zabawe niż na youtube, dolaczanie do różnych grup, projektow grupowych, swietna sprawa.

Kaabed
Level 14
Journeyman Dragonborn
June 26, 2012, 10:53 pm

No wlasnie o to mi chodzi :) Tez do mnie dochodzi ze Planeta to sprawa lepsza niz YT :)
Na YT dawalbym tylko filmy z tego co wrzucam na PlanetMC :P
Mam juz dosyc YT to jest zalosne,posiedziales na tym troche i sam wiesz jakie to jest bezsensowne,np. dochodzi do mnie ze ponad polowa moich widzow to dzieci ponizej 10 lat,wiec nawet gdybym chcial zrobic jakas trudna do zrozumienia i dopracowana serie fabularna to i tak oni by tylko pisali "3:09 ZESRALEM SIE KURWA!" tak wiec ja chyba olewam Yt :)
No i chyba sie zajme planetminecraft ale bardziej po wakacjach bo wakacje mam zapchane i brak czasu zeby cos zbudowac :P
W sumie moze jutro i pojutrze zbuduje cos malego "na start" :D

lantosyt
Level 65
High Grandmaster Skinner
June 26, 2012, 10:59 pm

zajebiscie. Daj znaÄ jak bÄ dziesz chciaŠżebym już wrzuciÅ bloga z poleceniem

luppyman
Level 9
Apprentice Pokemon
June 25, 2012, 10:56 am

Oh... Dear...

CrazyJalapeno123
Level 1
New Taco
June 25, 2012, 6:14 am

Good Job

TacoDip
Level 53
Grandmaster Taco
June 24, 2012, 10:21 pm

Looks really great, some people are right with the light shading, just don't do it like me, too dark XD

Invis
Level 52
Grandmaster Pegasus
June 24, 2012, 5:53 pm

I'm in agreement with Leostereo; the skin is too bright - especially on the shoulders. Just darkening it a little and increasing the contrast may help.

Leostereo
Level 82
Elite Meme
June 24, 2012, 5:27 pm

I'd go for some even darker shades too, not just really bright highlights. :)

lantosyt
Level 65
High Grandmaster Skinner
June 25, 2012, 2:28 am

yes i know, i ussually make less highlights than actual shades, thats kind of a experiment :) btw congratz , you reached 70 lv . Legendary!

Leostereo
Level 82
Elite Meme
June 25, 2012, 2:30 am

Yeah, take that into consideration next time. :) And yep, I'm a Legendary meme now! :D

Baron_Von_Random
Level 31
Artisan Grump
June 24, 2012, 1:20 pm

Hey man! Awesome! Do you think you can make me a cool skin? (Too cool not to Diamond and Fav :P)

Luka
Level 52
Grandmaster Lad
June 24, 2012, 12:06 pm

haha looks awesome lan!

Blockorz
Level 21
Expert Blockhead
June 24, 2012, 11:09 am

mmhm~ I always wanted to try and make a guy with a cap too ;) Never got to doing it thouhg..

Danori
Level 60
High Grandmaster Pixel Painter
June 24, 2012, 11:05 am

HUE SHIFTING :D

1 - 17 of 17