9

Herobrine Texture

Collectable
  • 26,338
    Views, 3 today
  • 4,347
    Downloads, 0 today

Get Embed Codes

Forum:
HTML:
Link:
avatar
xCRAZYHOBOx
Level 38 : Artisan Enderdragon
8
Here is a herobrine texture pack! This Herobrine texture is unlike any other. This edits the zombie (yeah..) But also edits the priest NPC! causing him to have herobrine eyes! And the (angered) Wolf has herobrine Eyes too! To see this Texture pack in action, Go to my youtube channel BattleSneeze!
Progress: 100% Complete
Game Version:Minecraft 1.5
Resolution:16x16
  • Mobs
Tags:Mobs

Comments : 22

Join us to post comments.

Show Comments

1 - 22 of 22

THANKS HEROBRINE MEANS EVERYTHING TO ME!
AMAZING!
  • xCRAZYHOBOx
  • Level 38
  • Artisan Enderdragon
  • November 17, 2014, 7:12 pm
Thank you!
GOOD AwESOME I WILL PRANK MY FRIEND HE IS SCARED THE HELL OF EHROBRINE!!!
  • xCRAZYHOBOx
  • Level 38
  • Artisan Enderdragon
  • July 8, 2013, 5:43 pm
HAHAHA! Thats Awesome!
it doent work P.S i tried to spawn him with soawner
  • xCRAZYHOBOx
  • Level 38
  • Artisan Enderdragon
  • May 27, 2013, 11:28 am
Well, its the wrong version now
  • sergiocast345
  • Level 29
  • Expert Creeper Hugger
  • April 8, 2013, 4:09 pm
this thing is good! :)
  • xCRAZYHOBOx
  • Level 38
  • Artisan Enderdragon
  • April 10, 2013, 2:42 pm
Wow! Thank you!
  • sergiocast345
  • Level 29
  • Expert Creeper Hugger
  • April 11, 2013, 7:34 pm
you are welcome, also thank you! :) you liked my texture pack :D remember it? :)
  • xCRAZYHOBOx
  • Level 38
  • Artisan Enderdragon
  • March 18, 2013, 6:17 am
IT HAS A DOWNLOAD LINK NOW!
there is no DOWNLOAD
  • obito101man
  • Level 1
  • New Explorer
  • September 21, 2012, 6:03 am
AMAZING COOL AWESOME!!!
  • xCRAZYHOBOx
  • Level 38
  • Artisan Enderdragon
  • September 24, 2012, 5:34 pm
Thanks!
Amazing texture pack keep up the good work
  • n00bkilla192
  • Level 39
  • Artisan Nether Knight
  • June 4, 2012, 5:23 pm
yeah can you add photos to your textures so i knwo what im going to download not just a description please.
  • xCRAZYHOBOx
  • Level 38
  • Artisan Enderdragon
  • June 4, 2012, 5:36 pm
oh, ok sorry! Imma noob to Planet minecraft (created my account today)
  • n00bkilla192
  • Level 39
  • Artisan Nether Knight
  • June 4, 2012, 5:44 pm
oh i made my first post today too it has a good photo of the map tho but k
  • xCRAZYHOBOx
  • Level 38
  • Artisan Enderdragon
  • June 4, 2012, 5:48 pm
I uploaded photos now! :)
  • n00bkilla192
  • Level 39
  • Artisan Nether Knight
  • June 4, 2012, 6:15 pm
cool and also creepy i swear if i got this i would never want a dog again
  • xCRAZYHOBOx
  • Level 38
  • Artisan Enderdragon
  • June 4, 2012, 6:21 pm
lol :)
Pics or it didn't happen.

1 - 22 of 22

Show Comments