Level 30 arrow_drop_down
Artisan Vampire
42

Wall Posts

  • Loli Shipgirls
    January 16, 2020, 9:35 pm to Public
    watch me pull a big brain planning a mini-event on hypixel by actually scheduling it so people can see what time they need to get on, instead of just saying "get on" and expecting people to join!



    ahem.



    tomorrow (Friday the 17th), 4:30 PM EST

    i will be "hosting" a little stupid event (really) where fans of my skins (you can literally just use any skin you want until the event starts) get to play with me but there's a catch that makes it stupid

    when i decide it is time, when we have enough people to call ourselves an army, we all use the same skin and just raid a game, ANY GAME.

    first skin will be the razor claw skin

    next skin will be up to a poll, and that will be the same way of deciding for the rest of the skins

    oh yeah, i also might actually talk if you have discord. i'll just set up a voice chat in my skinning server (check the Discord(s) widget on my profile) and boom.


    again, no guarantee.

    my mic hates me.



    so yeah just get on hypixel and do /msg NekoNekoNukes inv or friend me on that account

    simple process, really.
  • Loli Shipgirls
    January 6, 2020, 6:18 pm to Public
    pointless wall post #70 something

    "1,690 to next level"

    kek

    still tho 0/1690 is impressive

    usually levelling up isn't that perfect
  • Loli Shipgirls
    January 5, 2020, 8:18 pm to Public
    you already know what i'm doing with a sledgehammer on a sunday night

    kneecapus snappus time so i don't have to go to school
  • Loli Shipgirls
    January 4, 2020, 9:15 pm to Public
    oh god a spider just approached me on the table

    and instead of screaming like a girl i silently scream "DAVE WHAT THE FUCK"

    guess that spider's named dave now-
    thedutchlord said 2020-01-05 03:55:36
    avatar
    You could have a good time together, sad he's gone (I guess it was a he)
    Loli Shipgirls said 2020-01-04 21:25:09
    avatar
    RIP Dave

    2019-2020

    (yes, i'm being serious)

    i cremated him
  • Loli Shipgirls
    January 4, 2020, 9:10 pm to Public
    spent a solid 20 minutes going through wall posts and i noticed i've never mentioned my gender in one of them

    good

    makes the confusion more dense for people ahahah!



    ..and i also cringed at my old wall posts

    "level 19 and still a total noob"

    correction!

    level 28 and still a total noob (at using this site)
  • Loli Shipgirls
    January 4, 2020, 8:49 pm to Public
    just extending my info box causes my entire profile page to look different

    i mean hey

    i like the change
    Loli Shipgirls said 2020-01-04 20:57:45
    avatar
    when everyone else's profile page is fancy as hell and you're just here trying to make your text hard to read
  • Loli Shipgirls
    January 3, 2020, 3:42 pm to Public
    i now officially have 10 discord accounts!



    time to farm kakera on mudae
    Nitgo said 2020-01-03 16:22:28
    avatar
    That's a lot.
  • Loli Shipgirls
    January 2, 2020, 2:57 pm to Public
    that took 40 minutes

    i'm even more tired now
  • Loli Shipgirls
    January 2, 2020, 2:16 pm to Public
    i wanna rearrange my profile page but i also don't


    just because it seems really annoying to do
    Nitgo said 2020-01-02 17:46:36
    avatar
    Life problems at its smallest.
    Loli Shipgirls said 2020-01-02 14:17:30
    avatar
    time to copy and paste the shit i've already typed



    and to clear my profile page

    so yeah
  • Loli Shipgirls
    January 1, 2020, 2:39 pm to Public






    don't mean to flex but







    it's hibiki time bois
  • Loli Shipgirls
    December 29, 2019, 10:17 pm to Public
    tfw 2 hours of azur lane event grinding only leads to like 2500 event points

    god damnit give me hibiki already aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    and now i'm too tired to even skin oof
  • Loli Shipgirls
    December 28, 2019, 8:48 pm to Public
    literally forgot how fun honkai impact 3rd could be

    welp

    time to skin Liliya Olenveya
  • Loli Shipgirls
    December 28, 2019, 12:21 am to Public
    me, looking at how many use my laffey skin on namemc:

    eh? 27? cool.

    me, with laffey oathed: skin her oath skin.

    me: chugs caffeine HERE WE FUCKING GO!
  • Loli Shipgirls
    December 27, 2019, 9:15 pm to Public
    yo, Azur Lane players!

    i almost have hibiki already

    back to grinding~

    will do a skin her when i get her, both her default and the 780 gems skin that i wasted $20 on
  • Loli Shipgirls
    December 27, 2019, 7:55 pm to Public
    question

    how to combat weird feeling in brain after rushing a skin but also making sure it looks good
  • Loli Shipgirls
    December 27, 2019, 5:51 pm to Public
    idk why this is funny to me but i literally slit my fucking finger ON MY KEYBOARD

    KEYSPAMMING IS A DANGEROUS PRACTICE LMFAO
  • Loli Shipgirls
    December 23, 2019, 8:56 pm to Public
    god for a second my profile pic became a cursed missing image but it didn't


    good
  • Loli Shipgirls
    December 22, 2019, 7:12 pm to Public
    welp i'm bored so

    it's time to start hopping around skin competitions on hypixel housing!

    already got eliminated for not being used to max sensitivity after playing console for a week straight and constantly falling off the platform! judge didn't even glimpse at the skin!

    cool cool whatevs

    probs thought i was some noob or something lmao

    then they look at this wall post and see "oh i fucked up didn't i"
  • Loli Shipgirls
    December 22, 2019, 11:04 am to Public
    heh

    369 exp to next level

    this is gonna be a daily thing isn't it
  • Loli Shipgirls
    December 21, 2019, 11:25 pm to Public
    why is it that everytime i get a headache people start getting more snotty or more annoying

    like i know how they usually they just act like total dickheads whenever i have a headache

    speaking of headache this fucking headache makes me want to slam my head against a table
  • View more posts

Planet Minecraft

Browse

Website

© 2010 - 2020
www.planetminecraft.com

Welcome