Minecraft Maps / Complex

Haus zur Hasenpfote / House Rabbit Foot

  • 1,028 views, 1 today
  • 2
  • 1
  • 3
der4telvor12te's Avatar der4telvor12te
Level 7 : Apprentice Miner
2
DE:
Hinweis: Im Mittelalter war es üblich, auch in den Städten Häuser mit Hausnamen zu versehen. Die Häuser hatten oft auffällige Hauszeichen, die häufig mit dem Namen des Hauses zusammenhingen. Hausnamen und -marken erleichterten die Orientierung in einer Zeit, in der die meisten Menschen Analphabeten waren. (Wikipedia)

EN:
Note: In the Middle Ages, it was customary to provide houses with house names in the cities. The houses often had conspicuous house signs, which were often related to the name of the house. House names and brands facilitated orientation at a time when most people were illiterate. (Wikipedia)

Used Resourcepack: Dokucraft - Adrundaal Edition 1.10 v1.4
Progress100% complete
Tags

Create an account or sign in to comment.

1
03/29/2018 12:44 am
Level 1 : New Crafter
Batz
Batz's Avatar
Not downloadable? Bummer
1
12/10/2017 7:02 am
Level 1 : New Explorer
Kaffeeteria
Kaffeeteria's Avatar
Sehr hübsch! Hast du schon mal Conquest Reforged als Resourcepack ausprobiert? Ich glaube, damit sähe es noch besser aus. :)
1
12/10/2017 9:20 am
Level 7 : Apprentice Miner
der4telvor12te
der4telvor12te's Avatar
Danke! Das wird gleich mal ausprobiert :)
Planet Minecraft

Website

© 2010 - 2024
www.planetminecraft.com

Welcome