sorry for the disgustingly vibrant colours Minecraft Skin
Minecraft Skins

sorry for the disgustingly vibrant colours

  • 2,140 views, 0 today
  • 159 downloads, 0 today
  • 146
  • 64
  • 76
IcarianPrince avatar IcarianPrince
Level 70 : Legendary Prince
3,307
I like them a lot though so
oops

heck though it's been a while!!
I've been super busy with both school and art lately, so sorry for the lack of content TvT
honestly though I don't regret this lil break at all, it's been pretty nice being able to just take some me time where I used to spend hours skinning aha
insert unnecessary rant here
I've also gotten like
abnormally stressed about people stealing my stuff lately??
like I dunno why but that just hits me super hard I'm friggin weak
it's gotten to the point where I'm kinda scared to upload things cause I don't wanna see people trying to claim they made something I worked so hard on???
I mean joke's on them I've got a huge watermark hiding on a l l my recent skins as of like
so many months
so I can totally just bust em but it still really affects me cause I'm lame™

in case you couldn't tell I'm totally talking about skinseed rn, I'm def gonna just delete the app soon and laugh at all the poor kids who are insecure enough to resort to stealing people's stuff just to validate themselves
I'm a grossly petty person o op s

like seriously if you wanna become some super well recognized n loved skinner but you don't know how just ask for help??
hmu kids I need somethin to do with my time I don't mind helping out if it gets people to stop stealing other people's hard work!!

anyways ye there's no real point to this section, I just needed to rant a lil I guess?? I'm super bothered by that whole app I'm just gonna try to ignore it cause seriously
I'm letting a small community of 12 year old skin thieves get to me
end my misery


but ye rambling out of the way
I've gotten too stressed over skinning related garbage lately, so I'm just gonna like
not skin much at all anymore

that's not to say I'm leaving!!
I'm just not gonna be as active as I used to be, though I'm sure most people have caught on to that already :')
but ye that's it I guess
bye!!
GenderMale
FormatJava
ModelAlex
Tags

Create an account or sign in to comment.

1
02/09/2017 6:21 am
Level 53 : Grandmaster Musician
Amalien
Amalien avatar
this is g o d l i k e
1
02/05/2017 12:41 pm
Level 30 : Artisan Cowboy
Developer Street
Developer Street avatar
eww disgusting
1
02/04/2017 6:32 pm
Level 55 : Grandmaster Magical Girl
ktteek
ktteek avatar
omergawd i can relate
1
02/04/2017 1:40 pm
Level 9 : Apprentice Network
birds
birds avatar
don't get me started on the whole skinseed thing
pls i toootally get why you're annoyed though.

anway the skin is amazing and aesthetic i love it.
the colours are perfect.

ʕ•㉨•ʔ
1
02/04/2017 1:26 pm
Level 61 : High Grandmaster Turtle
turtaro
turtaro avatar
nice skin! and I hope ye get over the skinseed thing :v
1
02/10/2017 9:20 am
Level 70 : Legendary Prince
IcarianPrince
IcarianPrince avatar
H eck sorry for the late reply, but thank you TvT
n ye I really hope so too, it's such a dumb lil app :')
1
02/04/2017 10:28 am
Level 24 : Expert Geek
Perplexxer
Perplexxer avatar
PREACH EDDY PREACH WITH YOUR LITTLE ROLLER DERBY SPOOK KID

yeah.. as a representative of skinseed I can tell you a lot of those kids are kids. As in 8 year olds who don't give a crap, and you can delete it at will :3
BUT STILL ROLLERSKATER 80S KID
1
02/04/2017 11:50 am
Level 70 : Legendary Prince
IcarianPrince
IcarianPrince avatar
h ecK YE
n ye I mean I wanna
but I also wanna be the first person to upload all my skins on there so
o ops
I'm just gonna suffer through it til I stop skinning I guess
or until Jason actually does something about the crummy community other than make a messenger app :')
1
02/04/2017 4:01 am
Level 4 : Apprentice Network
Pantue
Pantue avatar
Guess who's back. back again, eddy's back with his vibrant skins


Holy crap you're back I missed the uploads gG KJBKJEhbqawe
1
02/04/2017 11:49 am
Level 70 : Legendary Prince
IcarianPrince
IcarianPrince avatar
o ml shshh TvT
I'll def make an attempt to be a lil more active now!! No promises though I've still gotta get my act together n graduate
life is hA R d
Planet Minecraft

Website

© 2010 - 2021
www.planetminecraft.com

Welcome