Wang Yi Ultraman cosplay [I'm a Loser] Minecraft Skin
Minecraft Skins

Wang Yi Ultraman cosplay [I'm a Loser]

  • 965 views, 1 today
  • 24 downloads, 0 today
  • 4
  • 1
  • 5
Powered-Great avatar Powered-Great
Level 52 : Grandmaster Skinner
19
(THERE WERE SOME IMAGE BUT THEN WHEN I TRIED TO EDIT THEM, THEY ALL GOT SOME ERROR. SO I CAN'T SHOW YOU THE PIC. GO TO GOOGLE IMAGE AND TRY "I'm a Loser Wang Yi". YOU MIGHT FIND THE COSPLAY IMAGE ON THE VERY TOP)

Wang Yi is cosplaying as Ultraman?! I laughed so hard!

This character is from the Manga/Manhwa (don't now which) "I'm a Loser". Wang Yi sometimes use his Damn Ugly face but it still ok. I'm only gonna do this one cause i'm not gonna do his original or something else from the story. The Manga (I'm just gonna choose this) still continue and the latest chp is when he revived and look more....i don't know...i can't find anymore info yet but all i can say is that he have this blood,that can destroy any monster/demon. He once use his blood from his bleeding nose. I laughed so hard. Well in the part when he is using the cosplay, he was partying with some few people that had done something bad to one of their dead member. causing them to get haunted by him and all Wang Yi been doing is chicken out with his good (not homo, definitely not homo) friend.

i really love this manga. i really do. the plot might be....nah~. but the art of the twisted neck corps.....OH SNAP!!

The skin....forget the cosplay! Let's go into his head cause this is kinda hard. He have that one hair that pop up and adding some of does cosplay stuff. I really want to make the hair pop out but that 1 hair.....it's kinda important!



If you hoping for some "Fan Fic!", i can't. I have the idea but this is from a....Manga! if i do it,it's like i'm taking their work! I love this manga so i'm just gonna let them do their thing

Wang Yi Ultraman cosplay [I'm a Loser] Minecraft SkinWang Yi Ultraman cosplay [I'm a Loser] Minecraft SkinWang Yi Ultraman cosplay [I'm a Loser] Minecraft Skin
CreditGot Amino Minecraft? Follow Me Now!!!!
GenderMale
FormatJava
ModelSteve
Tags

2 Update Logs

Update #2 better : 12/27/2016 10:15:05 pmDec 27th, 2016

better shading
LOAD MORE LOGS

Create an account or sign in to comment.

1
12/27/2016 10:44 pm
Level 12 : Journeyman Skinner
Thehealer
Thehealer avatar
Ur not a loser <3
1
12/28/2016 5:48 am
Level 52 : Grandmaster Skinner
Powered-Great
Powered-Great avatar
lol, i don't know if that's a joke or you're being serious
1
01/03/2017 3:21 pm
Level 12 : Journeyman Skinner
Thehealer
Thehealer avatar
serious <3
1
01/03/2017 5:31 pm
Level 52 : Grandmaster Skinner
Powered-Great
Powered-Great avatar
ok, this dude is from a manga named "I am a Loser"
sorry for using this part tho. got nothing else
1
01/06/2017 9:43 pm
Level 12 : Journeyman Skinner
Thehealer
Thehealer avatar
o
Planet Minecraft

Website

© 2010 - 2021
www.planetminecraft.com

Welcome