1

Command Block TPA System 1.11

Origin658's Avatar Origin6582/15/17 4:00 pm
1 emeralds 590 4
2/21/2017 6:58 am
Pepijn's Avatar Pepijn
Well the title says it all really. I've looked around and nothing seams to work on 1.11 If anyone could point me in the right direction or a world download for a working model that would be great or a single command that would built it all for me.
Posted by Origin658's Avatar
Origin658
Level 1 : New Explorer
3

Create an account or sign in to comment.

4

info Note: You're viewing a single reply. View all replies
1
02/21/2017 6:58 am
Level 57 : Grandmaster Cyborg
Pepijn
Pepijn's Avatar
I converted the command to work in 1.11+. So this is not my creation, I just converted it.

Click to reveal
summon falling_block ~ ~1 ~ {Block:stone,Time:1,Passengers:[{id:falling_block,Block:redstone_block,Time:1,Passengers:[{id:falling_block,Block:activator_rail,Time:1,Passengers:[{id:commandblock_minecart,Command:gamerule commandBlockOutput false},{id:commandblock_minecart,Command:"fill ~2 ~-3 ~-2 ~7 ~1 ~2 stained_hardened_clay 15 hollow"},{id:commandblock_minecart,Command:"fill ~2 ~-2 ~-2 ~7 ~ ~2 stained_glass 7 replace stained_hardened_clay"},{id:commandblock_minecart,Command:"/gamerule sendCommandFeedback false"},{id:commandblock_minecart,Command:"/scoreboard objectives add ID dummy"},{id:commandblock_minecart,Command:"/scoreboard objectives add Teleport trigger"},{id:commandblock_minecart,Command:"/scoreboard objectives add Tele dummy"},{id:commandblock_minecart,Command:"/scoreboard objectives add TeledTo dummy"},{id:commandblock_minecart,Command:"/scoreboard objectives add TeleportPlayer trigger"},{id:commandblock_minecart,Command:"/scoreboard objectives add TeleMsg dummy"},{id:commandblock_minecart,Command:"/scoreboard objectives add ActivateTele dummy"},{id:commandblock_minecart,Command:"/scoreboard objectives setdisplay list ID"},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~1 ~-1 ~ wall_sign 4 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"[TPA Command]\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\",\\\"bold\\\":true}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Created by\\\",\\\"color\\\":\\\"black\\\"}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"shanewolf38\\\",\\\"color\\\":\\\"green\\\",\\\"bold\\\":true}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"color\\\":\\\"black\\\"}"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~4 ~ ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players reset @e Tele"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~3 ~ ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players reset @a[score_TeleMsg_min=0] TeleMsg"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~3 ~ ~ chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players set @a[score_TeleportPlayer_min=1] TeleportPlayer -1"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~4 ~ ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players reset @a[score_TeleportPlayer_min=1] TeledTo"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~5 ~ ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/tp @a[score_Tele_min=0,score_Tele=0] @a[score_TeleportPlayer_min=1]"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~6 ~ ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/execute @a[score_TeleportPlayer_min=1,score_TeleMsg=0] ~ ~ ~ tellraw @a[score_Tele_min=0,score_Tele=0] {\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"extra\\\":[{\\\"selector\\\":\\\"@a[score_TeleportPlayer_min=1]\\\",\\\"color\\\":\\\"yellow\\\"},{\\\"text\\\":\\\" accepted your teleport request.\\\",\\\"color\\\":\\\"yellow\\\"}]}"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~6 ~ ~-1 chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"/tellraw @a[score_TeleportPlayer_min=1,score_TeleMsg_min=1] {\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"extra\\\":[{\\\"text\\\":\\\"The player that requested to teleport to you is currently unavailable.\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\"}]}"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~5 ~ ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/execute @a[score_TeleportPlayer_min=1] ~ ~ ~ execute @a[score_Tele_min=0,score_Tele=0] ~ ~ ~ scoreboard players set @a[score_TeleportPlayer_min=1] TeleMsg 0"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~4 ~ ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players set @a[score_TeleportPlayer_min=1] TeleMsg 1"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~3 ~ ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players operation @a Tele -= @a[score_TeleportPlayer_min=1] TeledTo"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~3 ~-1 ~-1 chain_command_block 1 replace {auto:1,Command:"/execute @a[score_TeleportPlayer_min=1] ~ ~ ~ execute @a ~ ~ ~ scoreboard players operation @p Tele = @p ID"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~4 ~-1 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players set @p[score_TeleportPlayer_min=0] TeleportPlayer 1"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~5 ~-1 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players set @a[score_TeleportPlayer_min=0] TeleportPlayer 0"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~6 ~-1 ~-1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players reset @a[score_ActivateTele_min=1] ActivateTele"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~6 ~-1 ~ chain_command_block 2 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players reset @a[score_ActivateTele_min=1] Teleport"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~5 ~-1 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players enable @a TeleportPlayer"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~4 ~-1 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/execute @a[score_ActivateTele_min=1] ~ ~ ~ tellraw @a[score_Tele_min=0,score_Tele=0] {\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"extra\\\":[{\\\"selector\\\":\\\"@a[score_ActivateTele_min=1]\\\",\\\"color\\\":\\\"yellow\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"/trigger TeleportPlayer set 0\\\"}},{\\\"text\\\":\\\" is requesting to teleport to you. Click here to accept the latest teleport request you received.\\\",\\\"color\\\":\\\"yellow\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"/trigger TeleportPlayer set 0\\\"}}]}"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~3 ~-1 ~ chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players operation @a[score_Tele_min=0,score_Tele=0] TeledTo = @a[score_ActivateTele_min=1] ID"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~3 ~-1 ~1 chain_command_block 2 replace {auto:1,Command:"/tellraw @a[score_ActivateTele_min=1,score_TeleMsg=0] [\\\"\\\",{\\\"text\\\":\\\"Teleport request sent to \\\",\\\"color\\\":\\\"yellow\\\"},{\\\"selector\\\":\\\"@a[score_Tele_min=0,score_Tele=0]\\\",\\\"color\\\":\\\"yellow\\\"},{\\\"text\\\":\\\".\\\",\\\"color\\\":\\\"yellow\\\"}]"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~4 ~-1 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/tellraw @a[score_ActivateTele_min=1,score_TeleMsg_min=1] {\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"extra\\\":[{\\\"text\\\":\\\"The player you're trying to teleport to either doesn't exist or is currently offline.\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\"}]}"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~5 ~-1 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/execute @a[score_Tele_min=0,score_Tele=0] ~ ~ ~ scoreboard players set @a[score_ActivateTele_min=1] TeleMsg 0"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~6 ~-1 ~1 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players set @a[score_ActivateTele_min=1] TeleMsg 1"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~6 ~-2 ~1 chain_command_block 1 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players operation @a[score_Tele_min=1] Tele -= @a[score_ActivateTele_min=1] Teleport"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~5 ~-2 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/execute @a[score_ActivateTele_min=1] ~ ~ ~ execute @a ~ ~ ~ scoreboard players operation @p Tele = @p ID"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~4 ~-2 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players set @p[score_ActivateTele_min=0] ActivateTele 1"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~3 ~-2 ~1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players set @a[score_Teleport_min=1] ActivateTele 0"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~3 ~-2 ~ chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players tag @a[tag=Join] remove Join"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~4 ~-2 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players tag @a[tag=Join] add Joined"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~5 ~-2 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players set @a[tag=Join] TeleportPlayer -1"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~6 ~-2 ~ chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players set @a[tag=Join] Teleport -1"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~6 ~-2 ~-1 chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players operation @a[tag=Join] ID = ID ID"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~5 ~-2 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/execute @a[tag=Join] ~ ~ ~ scoreboard players add ID ID 1"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~4 ~-2 ~-1 chain_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players tag @p[tag=!Joined] add Join"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~3 ~-2 ~-1 repeating_command_block 5 replace {auto:1,Command:"/scoreboard players enable @a Teleport"}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~ ~ ~1 command_block 0 replace {Command:fill ~ ~-3 ~-1 ~ ~ ~ air}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock ~ ~-1 ~1 redstone_block},{id:commandblock_minecart,Command:kill @e[type=commandblock_minecart,r=1]}]}]}]}
Planet Minecraft

Website

© 2010 - 2024
www.planetminecraft.com

Welcome