36

Endercraft

Collectable
  • 13,431
    Views, 0 today
  • 3,099
    Downloads, 0 today

Get Embed Codes

Forum:
HTML:
Link:
avatar
zeruiahashe
Level 29 : Expert Ninja
6
This texture pack is a texture pack about the Enderman. I've worked, and working very hard on this texture pack. Plz dont steal from this texture pack. My in game name is "zeruiahashe" you can find me mostly on my friends server mc.minerscraft.com
you can skype me at: zuriahashe

Additional Notes

All Enders and People!!!..... and you.... if you made a skin texture and want it in my texture pack as a pig zombie then send it to my e-mail.
[email protected]
i will update the texture pack with your skins in it once a month.
and in the updates i will list who made what skin.

This texture pack comes with a sound mod as well as the texture pack. the sound mod is needed so that the texture pack makes seens.
ps: and the sound mod comes with alien music!!! (aka dubstep music)

Ello, I'm back from my Long break(2 years), It has come to my attanchent that someone has stolen my Texture pack.. (even tho i freakin said DON'T STEAL IT). Anywho, I flaged that user and if you could please. report any stolen Texture pack you see.

I Now have a new PMC Account : MirZOcelot

I will not be continiueing this texture pack under the name "Endercraft" Because im working on a new pack named "Aurous" It will use textures from this pack as well.

I repeat, DO not download any stolen packs.
Progress: 90% Complete
Game Version:Minecraft 1.2.5
Resolution:64x64
  • Armor
  • Art
  • Environment
  • Font
  • GUI
  • Items
  • Misc
  • Mobs
  • Particles
  • Terrain
Tags:Enderman, Themed, Terrain, Items, GUI, Art, Mobs, Armor, Misc, Particles, Environment, Font
Credit:Friends who suported me. you know who you are. :)

update: Endercraft full : 03/12/2012 6:23:20 pm3/12/12

Added:
-new endercraft sound mod
-new blaze skins
-new mob skins
-new gui's
-new Ender-Pearl
-new nether rack, nether brick, and lava.
-new water
-new water coloring
-new music in the sound pack
-new pumpkin
-new light pumpkin
-new grass
-new end stone
-new iron door
-new ladder
-new glass
-new dirt
-new wood/woods
-new wooden planks
-new torch
-new bedrock
-new flowers
-new lever
-new diamond
-new diamond ore animation
-new diamond animation
-new water animation
-new long grass
-new golden sword
-new particles
-new sun
-new moon
-new clouds
-new

removed:
-the creeper enderman( i hated it so much!!!)

news:
this texture pack now has a sound pack to go with it.
the sound pack is a mod and is in the alpha stage.
the texture pack in now in the full stage.

nextupdate:
will add and change more sounds in the sound pack

Update #8 1.2 : 02/29/2012 3:44:24 pm2/29/12

updated to 1.2 and alot of new stuff i added.
....alot....

Update #7 : 02/21/2012 11:18:59 am2/21/12

changed:
-bookshalfs are now normal again
-red stone items
-tnt in now more tnt then creeper
added:
-new animatons to diamond ore, diamons sword,diamonds,water,lava, ect.
-add new zombie textures
-added new font(i give full credit to the "misa402" texture pack for this font)
-all new gui(even more enderman that you love)
removed:
-nothing

Update 100% : 02/14/2012 4:40:26 am2/14/12

changed:
-gui
-mojang logo
-minecraft logo
-water/lava/portal(now moving and looks awesome)
added:
-new ghast textures
-new mob textures
removed:
-old water/lava/portal
news:
texturepack in now 100% done(but i will have updates though)

Update #5 : 02/13/2012 3:06:20 am2/13/12

changed:
-now a 64x64 texture pack(so now you need mcpatcher to use it right)
-nether brick(not bricky enogh)
-new gui(the bottons and stuff)
added:
-new black cow texture
-13 new enderman textures( and i added a endercreeper) makes you lol)
-4 new creeper textures( and there is a "invisa-creeper") just look out for a face >.>)
-4 new skeleton textures( there is also an Enderbowman)
-all the items and mobs that are in the snapshot 12w06a.
removed:
-random red light on redstone(again... <.<)
news:
-now works with the new minecraft 1.2 snapshots(12w01a-12w06a)

Update #4 : 02/10/2012 2:16:15 am2/10/12

all new gui

Update #2 : 02/07/2012 8:10:48 am2/07/12


  1. new nether stuff
  2. new diamond block
  3. alot of new mobs
  4. new item changes
  5. more Endercraft

Update #2 : 02/07/2012 8:09:30 am2/07/12

i did alot!!!!!!
you will see it...

Update #1 : 02/06/2012 1:59:15 pm2/06/12

this texture pack is working with the new 12w05b snapshot of minecraft.

Added:
-new diamond
-new diamond ore
-new sword (looks better with the armor)
-new art(all of them)

Removed:
-the troll face(people no like D:)

Fixed:
-redstone random dots

Comments : 51

Join us to post comments.

Show Comments

1 - 50 of 51

  • SonicMila
  • Level 10
  • Journeyman Explorer
  • September 2, 2014, 7:51 am
it doesnt work but i gave a diamond for the awesome screenshots :)

AND PONYS!
en-en-end-endercraft o.o *faints and dropps a diamond*
DiAmOnD!
  • Xailord
  • Level 1
  • New Miner
  • May 29, 2012, 2:56 pm
Can you change the skeleton back to normal, but black with purple eyes? I fell that would look cooler.

Diamond to you,sir!
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • April 12, 2012, 7:14 am
The sounds pack will be updated soon. i just got a new laptop so that is why updates have been slow. sorry
  • LeeBron
  • Level 1
  • New Explorer
  • March 25, 2012, 9:53 am
I'm an Enderhunter, and this is perfect! Me lieks the purple nether :D Diamond to you sir!
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • March 30, 2012, 10:58 pm
thx
  • 627462
  • Level 1
  • New Miner
  • March 12, 2012, 2:44 pm
me too
  • pickle455
  • Level 11
  • Journeyman Narwhal
  • March 12, 2012, 2:38 pm
I'm Totally giving it a diamond. And are you working on making it 1.2 :3?
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • March 12, 2012, 2:43 pm
sorry. it is 1.2.3 i just for got to change it to 1.2. lol thx for telling me.
  • pickle455
  • Level 11
  • Journeyman Narwhal
  • March 12, 2012, 3:24 pm
Yw :D
  • fryedman
  • Level 36
  • Artisan Engineer
  • March 12, 2012, 2:33 pm
Here is your diamond sir, and i don't know how to make a dimond apear as an emotacon i simply gave this texturepack a dimond!
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • March 12, 2012, 2:36 pm
thx dude. means alot
oh and i will need all new pics. and if some one can do a texture pack review video for me, that would be awesome.
to everyone!! I'm doing a lot of updating to this texture pack being that it is not 64x64.and i will add a sound mod for the texture pack when it is near complete.
thx for all the support out there for all you guys.
-God bless :)
  • dalyhoo
  • Level 5
  • Apprentice Miner
  • March 1, 2012, 9:08 am
Looks amazing! Diamond for you sir!
thx dude. means alot
  • creeper11974
  • Level 2
  • Apprentice Explorer
  • February 29, 2012, 2:17 pm
Endermen are AWESOME!!!! (Here is a diamond.)
thx
  • GTTE
  • Level 1
  • New Crafter
  • February 29, 2012, 11:59 am
:) I'm so happy!
:D
  • hornetsboy21
  • Level 7
  • Apprentice Goblin
  • February 29, 2012, 11:02 am
:O Finally! Someone else who thinks Endermen are cool! BTW nice Texture heres a diamond for you!!
thx
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 14, 2012, 11:07 am
the download is working now
  • dosperos13
  • Level 1
  • New Miner
  • February 12, 2012, 8:16 pm
Hey zeruia, just checking out your texture pack! I downloaded it. See you later.
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 12, 2012, 10:09 pm
hey you might have downloaded the old update. just posted the one with all the new mob skins like the invisacreeper.
  • Clinthoney
  • Level 33
  • Artisan Artist
  • February 10, 2012, 8:42 pm
Hey if you need some help with this I can help you with it because I have nothing else to do just tell me what to do and I will start on it
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 12, 2012, 9:35 am
thx but no thx. i dont realy need any help
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 12, 2012, 9:35 am
thx but no thx. i dont realy need any help
  • junkbot123
  • Level 1
  • New Crafter
  • February 10, 2012, 3:32 am
cool
  • leo1
  • Level 5
  • Apprentice Explorer
  • February 9, 2012, 10:05 pm
*stares at zeruiahashe and telepotsts behingd him and stabs him with a ender claw
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 10, 2012, 5:38 am
no a bad idea >:)
  • leo1
  • Level 5
  • Apprentice Explorer
  • February 11, 2012, 7:36 pm
meh.......TROLLOLOLOLOLOL *STABS HIM WITH 5 POSINED ENDERCLAWS* shit my pankcake is dead dam
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 9, 2012, 9:14 pm
new update coming up
  • Clinthoney
  • Level 33
  • Artisan Artist
  • February 9, 2012, 5:01 pm
Nice man good job
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 9, 2012, 9:14 pm
thx.
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 7, 2012, 2:14 pm
plz dont for get to diamond plz
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 7, 2012, 3:12 am
thank god im almost done!!!
  • powner
  • Level 1
  • New Miner
  • February 6, 2012, 2:02 pm
hey how do you make your own texture pack,prodject, skin, and all of those
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 6, 2012, 2:23 pm
like hoe to post or make?
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 6, 2012, 11:41 am
ok ive posted the update and sorry i forgot about 3 hrs ago... -.-
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 6, 2012, 9:18 am
ill be on mc.minerscraft.com ((minecraft server) if you need me.
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 6, 2012, 9:02 am
it is a 16x16 texture pack but the art is 1080x1080 hd. but it will still work if not patched
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 6, 2012, 7:54 am
sorry i did not have an update on sunday. i will have one today.
  • EnderZack
  • Level 13
  • Journeyman Pokemon
  • February 5, 2012, 9:17 am
Cool
  • Deathflame500
  • Level 2
  • Apprentice Explorer
  • February 5, 2012, 5:07 am
you should make the diamond sword black to match the armor
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 6, 2012, 7:53 am
smart!!! will do :)
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 3, 2012, 4:54 pm
oh sunday the troll face will be gone and ill do alot more on it
:D
i would get it, but the troll face ........ :/
  • zeruiahashe
  • Level 29
  • Expert Ninja
  • February 3, 2012, 4:52 pm
lol that is only to fill in the pic till i make some thing better.

1 - 50 of 51

Show Comments