1

The Metallics Vanilla SURVIVAL Modpack!

blazingninja412's Avatar blazingninja4127/24/15 6:08 am
1 emeralds 169
[bgcolor=]green[/bgcolor]
To inform you, I did NOT type ALL of these characters. I used MrGaretto’s Optimized Command Dump!
MrGaretto’s Optimized Command Dump: [url]mrgarretto.com/cmdcombiner[/url]
Metallics is based on Redstone, Gold, Lapis, Iron, and Diamond.
You need WATER, LAVA and OTHER STUFF to modify them.
There are different kinds of colloids, weapons and other stuff.
No crafting Wiki!
Mobs have been modified to DESTROY YOU!!!
Put your metals (except Lapis) with a stick for a sword.
Modify it with other stuff to get sharpness. (different levels)
Put Lapis or Iron (because Gold, Diamond and Redstone are in their final state) with a cauldron to sediment (separate) into other stuff.
That’s all I will give you! (hehe…)

DO NOT say you made it. (plsssssss)

Use this for YouTube video thumbnails!
[img]fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xft1/v/t1.0-9/11745539_1647660455448109_5099040574446268238_n.jpg?oh=5222bb449c4490028a1a1450707b20d7&oe=5618FFAC&__gda__=1448545485_427b7e3c72c34f72b71491f0b505c8ad[/img]

These are the THREE commands you need to put in a REGULAR world to play:

[spoiler=Part 1-Crafting]/summon MinecartCommandBlock ~ ~1 ~ {Command:kill @e[type=MinecartCommandBlock,r=1],Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~-1 ~1 redstone_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~ ~1 command_block 0 replace {Command:fill ~ ~-3 ~-1 ~ ~ ~ air},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:"scoreboard objectives add bt3qe_I dummy",Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:"/say You just downloaded Part 1-Crafting of \"The Metallics\" Vanilla Modpack!",Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~-2 ~-1 {Command:fill ~ ~ ~1 ~5 ~5 ~1 stone},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~-2 ~1 {Command:fill ~ ~ ~-1 ~5 ~5 ~-1 redstone_block},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~-2 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 1 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ore\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~-2 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 2 {Item:{id:\\\"minecraft:lava_bucket\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~-2 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=1,score_bt3qe_I=1] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=2,score_bt3qe_I=2] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ingot\\\",Count:32,tag:{display:{Name:\\\"Iron\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~-2 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=1,score_bt3qe_I=1] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=2,score_bt3qe_I=2] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=1,score_bt3qe_I=2,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~-2 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 3 {Item:{id:\\\"minecraft:gold_ore\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~-2 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 4 {Item:{id:\\\"minecraft:lava_bucket\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~-2 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=3,score_bt3qe_I=3] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=4,score_bt3qe_I=4] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:gold_ingot\\\",Count:32,tag:{display:{Name:\\\"Gold\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~-2 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=3,score_bt3qe_I=3] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=4,score_bt3qe_I=4] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=3,score_bt3qe_I=4,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~-2 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 5 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ingot\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~-2 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 6 {Item:{id:\\\"minecraft:gold_ingot\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~-1 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=5,score_bt3qe_I=5] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=6,score_bt3qe_I=6] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:2\\\",Count:gold_ingot,tag:{32}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~-1 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=5,score_bt3qe_I=5] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=6,score_bt3qe_I=6] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=5,score_bt3qe_I=6,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~-1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 7 {Item:{id:\\\"minecraft:gold_ingot\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~-1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 8 {Item:{id:\\\"minecraft:lava_bucket\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~-1 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=7,score_bt3qe_I=7] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=8,score_bt3qe_I=8] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ingot\\\",Count:2,tag:{display:{Name:\\\"Rusty Steel\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~-1 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=7,score_bt3qe_I=7] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=8,score_bt3qe_I=8] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=7,score_bt3qe_I=8,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~-1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 9 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ingot\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~-1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 10 {Item:{id:\\\"minecraft:water_bucket\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~-1 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=9,score_bt3qe_I=9] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=10,score_bt3qe_I=10] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ingot\\\",Count:2,tag:{display:{Name:\\\"Shiny Steel\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~-1 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=9,score_bt3qe_I=9] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=10,score_bt3qe_I=10] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=9,score_bt3qe_I=10,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~-1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 11 {Item:{id:\\\"minecraft:cobblestone\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~-1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 12 {Item:{id:\\\"minecraft:cobblestone\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~ ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=11,score_bt3qe_I=11] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=12,score_bt3qe_I=12] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:lava_bucket\\\",Count:1,tag:{display:Name:\\\"Lava Bucket\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~ ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=11,score_bt3qe_I=11] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=12,score_bt3qe_I=12] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=11,score_bt3qe_I=12,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~ ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 13 {Item:{id:\\\"minecraft:leaves\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~ ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 14 {Item:{id:\\\"minecraft:sapling\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~ ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=13,score_bt3qe_I=13] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=14,score_bt3qe_I=14] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:water_bucket\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Water Bucket\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~ ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=13,score_bt3qe_I=13] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=14,score_bt3qe_I=14] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=13,score_bt3qe_I=14,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~ ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 15 {Item:{id:\\\"minecraft:stone\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~ ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 16 {Item:{id:\\\"minecraft:water_bucket\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~ ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=15,score_bt3qe_I=15] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=16,score_bt3qe_I=16] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ore\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Dirty Iron\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~ ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=15,score_bt3qe_I=15] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=16,score_bt3qe_I=16] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=15,score_bt3qe_I=16,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~ ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 17 {Item:{id:\\\"minecraft:stone\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~ ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 18 {Item:{id:\\\"minecraft:water_bucket\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~1 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=17,score_bt3qe_I=17] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=18,score_bt3qe_I=18] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:gold_ore\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Dirty Gold\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~1 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=17,score_bt3qe_I=17] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=18,score_bt3qe_I=18] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=17,score_bt3qe_I=18,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 19 {Item:{id:\\\"minecraft:redstone\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 20 {Item:{id:\\\"minecraft:stone\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~1 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=19,score_bt3qe_I=19] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=20,score_bt3qe_I=20] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:redstone_block\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Minerallic Redstone Colloid\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~1 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=19,score_bt3qe_I=19] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=20,score_bt3qe_I=20] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=19,score_bt3qe_I=20,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 21 {Item:{id:\\\"minecraft:redstone_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 22 {Item:{id:\\\"minecraft:water\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~1 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=21,score_bt3qe_I=21] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=22,score_bt3qe_I=22] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:red_sandstone\\\",Count:9,tag:{display:{Name:\\\"Neutralized Redstone Colloid\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~1 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=21,score_bt3qe_I=21] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=22,score_bt3qe_I=22] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=21,score_bt3qe_I=22,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 23 {Item:{id:\\\"minecraft:red_sandstone\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 24 {Item:{id:\\\"minecraft:stick\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~2 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=23,score_bt3qe_I=23] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=24,score_bt3qe_I=24] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:iron_sword\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Neutralized Redstone Sword\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~2 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=23,score_bt3qe_I=23] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=24,score_bt3qe_I=24] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=23,score_bt3qe_I=24,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~2 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 25 {Item:{id:\\\"minecraft:redstone_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~2 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 26 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_sword\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~2 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=25,score_bt3qe_I=25] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=26,score_bt3qe_I=26] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:iron_sword\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Pure Redstone Sword\\\"},ench:[{id:16,lvl:5}]}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~2 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=25,score_bt3qe_I=25] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=26,score_bt3qe_I=26] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=25,score_bt3qe_I=26,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~2 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 27 {Item:{id:\\\"minecraft:gold_ingot\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~2 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 28 {Item:{id:\\\"minecraft:stick\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~2 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=27,score_bt3qe_I=27] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=28,score_bt3qe_I=28] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:golden_sword\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Colloided Golden Sword\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~2 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=27,score_bt3qe_I=27] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=28,score_bt3qe_I=28] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=27,score_bt3qe_I=28,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~2 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 29 {Item:{id:\\\"minecraft:golden_sword\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~2 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 30 {Item:{id:\\\"minecraft:gold_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~3 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=29,score_bt3qe_I=29] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=30,score_bt3qe_I=30] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:golden_sword\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Discriminated Golden Sword\\\"},ench:[{id:16,lvl:2}]}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~3 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=29,score_bt3qe_I=29] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=30,score_bt3qe_I=30] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=29,score_bt3qe_I=30,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~3 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 31 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ingot\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~3 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 32 {Item:{id:\\\"minecraft:stick\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~3 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=31,score_bt3qe_I=31] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=32,score_bt3qe_I=32] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:iron_sword\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Alloyed Steel Sword\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~3 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=31,score_bt3qe_I=31] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=32,score_bt3qe_I=32] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=31,score_bt3qe_I=32,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~3 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 33 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~3 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] bt3qe_I 34 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_sword\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~3 ~-1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=33,score_bt3qe_I=33] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=34,score_bt3qe_I=34] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:iron_sword\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Sedimented Iron Sword\\\"},ench:[{id:16,lvl:10}]}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~3 ~1 {Command:"execute @e[score_bt3qe_I_min=33,score_bt3qe_I=33] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_bt3qe_I_min=34,score_bt3qe_I=34] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_bt3qe_I_min=33,score_bt3qe_I=34,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-2 ~ redstone_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~3 ~-2 ~-1 ~7 ~3 ~-1 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~3 ~-2 ~-1 ~8 ~2 ~-1 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~3 ~-2 ~1 ~7 ~3 ~1 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~3 ~-2 ~1 ~8 ~2 ~1 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~1 ~1 ~ wall_sign 4 replace {Text2:"{text:\\\"Destroy?\\\",color:dark_red}",Text4:"{text:\\\"\\\",clickEvent:{action:\\\"run_command\\\",value:\\\"fill ~ ~-4 ~-2 ~9 ~5 ~2 air\\\"}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~-2 ~-2 ~9 ~3 ~2 glass 0 replace gold_block 0,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~-3 ~-2 ~9 ~4 ~2 gold_block 0 hollow,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:gamerule commandBlockOutput false,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Riding:{id:FallingSand,Block:activator_rail,Time:1,Riding:{id:FallingSand,Block:redstone_block,Time:1,Riding:{id:FallingSand,Block:stone,Time:1}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}[/spoiler]

[spoiler=Part 2-MORE Crafting]/summon MinecartCommandBlock ~ ~1 ~ {Command:kill @e[type=MinecartCommandBlock,r=1],Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~-1 ~1 redstone_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~ ~1 command_block 0 replace {Command:fill ~ ~-3 ~-1 ~ ~ ~ air},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:"scoreboard objectives add SQ1m8_I dummy",Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:"/say You have just downloaded Part 2-MORE CRAFTING of \"The Metallics\" Vanilla Modpack!",Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~-2 ~-1 {Command:fill ~ ~ ~1 ~5 ~4 ~1 stone},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~-2 ~1 {Command:fill ~ ~ ~-1 ~5 ~4 ~-1 redstone_block},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~-2 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 1 {Item:{id:\\\"minecraft:diamond\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~-2 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 2 {Item:{id:\\\"minecraft:lapis_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~-2 ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=1,score_SQ1m8_I=1] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=2,score_SQ1m8_I=2] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:diamond_block\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Diamond Based Colloid\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~-2 ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=1,score_SQ1m8_I=1] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=2,score_SQ1m8_I=2] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=1,score_SQ1m8_I=2,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~-2 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 3 {Item:{id:\\\"minecraft:diamond_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~-2 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 4 {Item:{id:\\\"minecraft:diamond\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~-2 ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=3,score_SQ1m8_I=3] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=4,score_SQ1m8_I=4] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:1\\\",Count:diamond,tag:{display:{Name:\\\"Superior Diamond Based Colloid}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~-2 ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=3,score_SQ1m8_I=3] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=4,score_SQ1m8_I=4] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=3,score_SQ1m8_I=4,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~-2 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 5 {Item:{id:\\\"minecraft:diamond_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~-2 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 6 {Item:{id:\\\"minecraft:stick\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~-1 ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=5,score_SQ1m8_I=5] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=6,score_SQ1m8_I=6] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:diamond_sword\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Colloided Diamond Sword\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~-1 ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=5,score_SQ1m8_I=5] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=6,score_SQ1m8_I=6] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=5,score_SQ1m8_I=6,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~-1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 7 {Item:{id:\\\"minecraft:diamond\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~-1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 8 {Item:{id:\\\"minecraft:diamond_sword\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~-1 ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=7,score_SQ1m8_I=7] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=8,score_SQ1m8_I=8] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:diamond_sword\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Soluted Diamond Sword\\\"},ench:[{id:16,lvl:1}]}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~-1 ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=7,score_SQ1m8_I=7] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=8,score_SQ1m8_I=8] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=7,score_SQ1m8_I=8,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~-1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 9 {Item:{id:\\\"minecraft:diamond_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~-1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 10 {Item:{id:\\\"minecraft:diamond_sword\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~-1 ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=9,score_SQ1m8_I=9] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=10,score_SQ1m8_I=10] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:diamod_sword\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Superior Diamond Sword\\\"},ench:[{id:16,lvl:15}]}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~-1 ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=9,score_SQ1m8_I=9] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=10,score_SQ1m8_I=10] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=9,score_SQ1m8_I=10,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~-1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 11 {Item:{id:\\\"minecraft:water_bucket\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~-1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 12 {Item:{id:\\\"minecraft:diamond\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~ ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=11,score_SQ1m8_I=11] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=12,score_SQ1m8_I=12] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:lapis_block\\\",Count:64,tag:{display:{Name:\\\"Colloided Lapis Blocks'}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~ ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=11,score_SQ1m8_I=11] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=12,score_SQ1m8_I=12] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=11,score_SQ1m8_I=12,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~ ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 13 {Item:{id:\\\"minecraft:cauldron\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~ ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 14 {Item:{id:\\\"minecraft:lapis_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~ ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=13,score_SQ1m8_I=13] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=14,score_SQ1m8_I=14] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:diamond\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Lapis Based Diamond Colloid\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~ ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=13,score_SQ1m8_I=13] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=14,score_SQ1m8_I=14] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=13,score_SQ1m8_I=14,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~ ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 15 {Item:{id:\\\"minecraft:cauldron\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~ ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 16 {Item:{id:\\\"minecraft:lapis_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~ ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=15,score_SQ1m8_I=15] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=16,score_SQ1m8_I=16] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:cauldron\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Colloid Sedimentation Plant\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~ ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=15,score_SQ1m8_I=15] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=16,score_SQ1m8_I=16] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=15,score_SQ1m8_I=16,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~ ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 17 {Item:{id:\\\"minecraft:cauldron\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~ ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 18 {Item:{id:\\\"minecraft:lapis_block\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~1 ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=17,score_SQ1m8_I=17] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=18,score_SQ1m8_I=18] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:dirt\\\",Count:1,tag:{display:(Name:\\\"Sedimentated Residue\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~1 ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=17,score_SQ1m8_I=17] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=18,score_SQ1m8_I=18] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=17,score_SQ1m8_I=18,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 19 {Item:{id:\\\"minecraft:cauldron\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~4 ~1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 20 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ingot\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~1 ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=19,score_SQ1m8_I=19] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=20,score_SQ1m8_I=20] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:gunpowder\\\",Count:2,tag:{display:{Name:\\\"Sedimented Sulfur Colloid\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~5 ~1 ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=19,score_SQ1m8_I=19] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=20,score_SQ1m8_I=20] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=19,score_SQ1m8_I=20,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 21 {Item:{id:\\\"minecraft:cauldron\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~6 ~1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 22 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ingot\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~1 ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=21,score_SQ1m8_I=21] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=22,score_SQ1m8_I=22] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:cauldron\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Colloid Sedimentation Plant\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~7 ~1 ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=21,score_SQ1m8_I=21] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=22,score_SQ1m8_I=22] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=21,score_SQ1m8_I=22,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~1 ~-1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 23 {Item:{id:\\\"minecraft:cauldron\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~8 ~1 ~1 {Command:"scoreboard players set @e[type=Item] SQ1m8_I 24 {Item:{id:\\\"minecraft:iron_ingot\\\"},OnGround:1b}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~2 ~-1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=23,score_SQ1m8_I=23] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=24,score_SQ1m8_I=24] ~ ~ ~ summon Item ~ ~ ~ {Item:{id:\\\"minecraft:dirt\\\",Count:1,tag:{display:{Name:\\\"Sedimented Residue\\\"}}}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~3 ~2 ~1 {Command:"execute @e[score_SQ1m8_I_min=23,score_SQ1m8_I=23] ~ ~ ~ execute @e[r=0,score_SQ1m8_I_min=24,score_SQ1m8_I=24] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_SQ1m8_I_min=23,score_SQ1m8_I=24,r=3]"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-2 ~ redstone_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~3 ~-2 ~-1 ~3 ~2 ~-1 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~3 ~-2 ~-1 ~8 ~1 ~-1 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~3 ~-2 ~1 ~3 ~2 ~1 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~3 ~-2 ~1 ~8 ~1 ~1 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~1 ~ ~ wall_sign 4 replace {Text2:"{text:\\\"Destroy???\\\",color:black}",Text4:"{text:\\\"\\\",clickEvent:{action:\\\"run_command\\\",value:\\\"fill ~ ~-3 ~-2 ~9 ~4 ~2 air\\\"}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~-2 ~-2 ~9 ~2 ~2 stained_glass 3 replace stained_hardened_clay 3,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~-3 ~-2 ~9 ~3 ~2 stained_hardened_clay 3 hollow,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:gamerule commandBlockOutput false,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Riding:{id:FallingSand,Block:activator_rail,Time:1,Riding:{id:FallingSand,Block:redstone_block,Time:1,Riding:{id:FallingSand,Block:stone,Time:1}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}[/spoiler]

[spoiler=Part 3-In-Game Mob Mods]/summon MinecartCommandBlock ~ ~1 ~ {Command:kill @e[type=MinecartCommandBlock,r=1],Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~-1 ~1 redstone_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~ ~1 command_block 0 replace {Command:fill ~ ~-3 ~-1 ~ ~ ~ air},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:"/say You just downloaded Part 3-In-Game Mob Mods of \"The Metallics\" Vanilla Modpack!",Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-2 ~ redstone_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-2 ~-1 command_block 0 replace {Command:fill ~ ~ ~1 ~5 ~1 ~1 stone},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-2 ~1 command_block 0 replace {Command:fill ~ ~ ~-1 ~5 ~1 ~-1 redstone_block},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-2 ~-1 command_block 0 replace {Command:"/effect @e[type=Zombie] minecraft:regeneration 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~4 ~-2 ~1 command_block 0 replace {Command:"/effect @e[type=Zombie] minecraft:strength 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-2 ~-1 command_block 0 replace {Command:"/effect @e[type=Zombie] minecraft:swiftness 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~5 ~-2 ~1 command_block 0 replace {Command:"/effect @e[type=Creeper] minecraft:swiftness 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-2 ~-1 command_block 0 replace {Command:"/effect @e[type=Creeper] minecraft:resistance 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~6 ~-2 ~1 command_block 0 replace {Command:"/effect @e[type=Enderman] minecraft:regeneration 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-2 ~-1 command_block 0 replace {Command:"/effect @e[type=Enderman] minecraft:slowness 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~7 ~-2 ~1 command_block 0 replace {Command:"/effect @e[type=Enderman] minecraft:resistance 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-2 ~-1 command_block 0 replace {Command:"/effect @e[type=Skeleton] minecraft:swiftness 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~8 ~-2 ~1 command_block 0 replace {Command:"/execute @a ~ ~ ~ effect @e[type=Spider,r=5] minecraft:invisibility 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~3 ~-1 ~-1 command_block 0 replace {Command:"/execute @a ~ ~ ~ effect @e[type=CaveSpider,r=5] minecraft:invisibility 9999 1"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~1 ~-1 ~ wall_sign 4 replace {Text2:"{text:\\\"Destroy?\\\",color:dark_red}",Text4:"{text:\\\"\\\",clickEvent:{action:\\\"run_command\\\",value:\\\"fill ~ ~-2 ~-2 ~9 ~3 ~2 air\\\"}}"},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~-2 ~-2 ~9 ~-1 ~2 stained_glass 5 replace lapis_block 0,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~-3 ~-2 ~9 ~ ~2 lapis_block 0 hollow,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:gamerule commandBlockOutput false,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Riding:{id:FallingSand,Block:activator_rail,Time:1,Riding:{id:FallingSand,Block:redstone_block,Time:1,Riding:{id:FallingSand,Block:stone,Time:1}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}[/spoiler]

Characters:
Part 1-16,991
Part 2-12,629
Part 3-3,103 (It was full of /effect commands anyways...)

Happy tinkering!
[i]-Matthew[/i]
Posted by blazingninja412's Avatar
blazingninja412
Level 3 : Apprentice Crafter
0

Create an account or sign in to comment.

Planet Minecraft

Website

© 2010 - 2024
www.planetminecraft.com

Welcome