[Kari] how did I do this??? + alt || Contest Entry Minecraft Skin
Minecraft Skins

[Kari] how did I do this??? + alt || Contest Entry

  • 1,953 views, 1 today
  • 94 downloads, 0 today
  • 97
  • 65
  • 16
TsukiaKari's Avatar TsukiaKari
Level 69 : High Grandmaster Necromancer
1,130
those are wing ears btw

ok so. this is my entry to len-kun and momu's contest and I chose the angel side to practice my pastel palettes

No Wings Ver. (no back wings, ears still there):
[Kari] how did I do this??? + alt || Contest Entry Minecraft Skin

now

how did I do this?!

the palettes, the lighting (yes I changed specifically for this contest and I sorta knew it would look a little better but not that much better jeez), the design (well, it’s not that different honestly lol)

ah I’m amazed with myself

well then

very folded dress (did this once before with my aurora borealis skin), unicorn horn (inspired by one of Love Nikki’s suits), wing ears, gold-ish feathers, small halo, other small stuff

anyways uh I’m gonna add this to my experimental collection because it truly was an experiment

and uh yeah it seems I’ll try some more lighting techniques and practice more palettes

won’t be doing this lighting casually lol sorry
Creditalso I think I’ll need to recolor that skin idea I really liked because this is clearly my best skin wow
GenderFemale
FormatJava
ModelAlex
Tags

Create an account or sign in to comment.

3
03/11/2022 11:00 am
Level 64 : High Grandmaster Lad
aquarine
aquarine's Avatar
so gorgeous 💙
3
03/16/2022 11:29 am
Level 69 : High Grandmaster Necromancer
TsukiaKari
TsukiaKari's Avatar
oh thanks, and now that I’m reminded of this I realize that I should try more palettes like this since it’s actually pretty good
2
09/01/2019 11:04 am
Level 13 : Journeyman Artist
No0neInParticular
No0neInParticular's Avatar
SHES GONNA WIN....
4
09/01/2019 12:35 pmhistory
Level 69 : High Grandmaster Necromancer
TsukiaKari
TsukiaKari's Avatar
Uh idk about that there’s still pretty good competition xD
and the feet could’ve been shaded better lol
4
08/31/2019 11:30 am
Level 46 : Master Geek
ChatieTheDragon
ChatieTheDragon's Avatar
Ok, this is gorgeous... <33
4
08/31/2019 12:44 pm
Level 69 : High Grandmaster Necromancer
TsukiaKari
TsukiaKari's Avatar
Ah thank you :>
2
08/31/2019 9:46 am
Level 65 : High Grandmaster Poro
Chabileo
Chabileo's Avatar
Looks great, but the colors blend alot into each other!
4
08/31/2019 12:43 pm
Level 69 : High Grandmaster Necromancer
TsukiaKari
TsukiaKari's Avatar
Ah that is true, but I’m too lazy to change minor parts of the skin lol

And thanks :3
4
08/31/2019 8:51 am
Level 48 : Master Strawberry
memora
memora's Avatar
:0 gorgeous!
3
08/31/2019 12:37 pmhistory
Level 69 : High Grandmaster Necromancer
TsukiaKari
TsukiaKari's Avatar
Thank you!
Planet Minecraft

Website

© 2010 - 2024
www.planetminecraft.com

Welcome