Minecraft Blogs

Why you Can't Craft Cake Tools (Minecraft Machinima)

  • 16
  • 4
  • 30
avatar CrazyFoxMovies
Level 33 : Artisan Creeper Hugger
90
Finally released this video! "Why you Can't Craft Cake Tools". I think you can guess it, but yeah, it's about why you cant craft cake tools! I hope you enjoy it :D   

If you enjoyed the Video I would be really happy if you leave a Diamond here or maybe a like there. If you want to see more Videos I really would be happy if you subscribe to us on Planetminecraft! :D
Tags

1
01/29/2015 12:47 pm
Level 1 : New Miner
BlacerMovies
Great video! ^^
1
01/12/2015 6:59 pm
Level 54 : Grandmaster Baconator
SergeantGadren
Plz My Suggetion. Plz...
1
01/12/2015 6:50 pm
Level 54 : Grandmaster Baconator
SergeantGadren
Do If Apple Bought Minecraft. It Sounds Awesome. And Put Steve Jobs In It Even If He Is Dead.
1
01/12/2015 2:31 pm
Level 44 : Master Poro
MollyBear
that was funny
1
01/11/2015 10:28 am
Level 1 : New Miner
Rafay2005
That was good but your copying a really old youtuber called ExplodingTNT but he is still around on youtube so im leaving a thumbs down sorry.
1
01/11/2015 12:34 pm
Level 33 : Artisan Creeper Hugger
CrazyFoxMovies
lol I am good friend with ExplodingTNT, I am not copying him O.O
1
01/13/2015 9:50 am
Level 29 : Expert Dragonborn
Spartains
BTW. You should do "If wrestlers played Minecraft"
1
01/13/2015 9:44 am
Level 29 : Expert Dragonborn
Spartains
I think he is saying that because of the Trollface at the end lol. Its like him but its nowhere near coppying. A lot of YouTubers do this type of machinima. Might as well say they are all coppying xD But good job man!
1
01/11/2015 6:55 am
Level 4 : Apprentice Explorer
Raphezarov
that was CAKESOME!!
1
01/11/2015 2:21 am
Level 9 : Apprentice Architect
Tom15001
THE CAKE IS A LIE!!!




(if you dont know what i meen play portal)
1
01/11/2015 1:29 am
Level 30 : Artisan Dragonborn
Shinipi
That was caketastic! i loved it it was so cute and cool and Link wrong game..
1
01/10/2015 6:05 pm
Level 22 : Expert Geek
DarkCorruption
2:27 Link : lol wrong game
1
01/10/2015 6:11 pm
Level 33 : Artisan Creeper Hugger
CrazyFoxMovies
:D
1
01/10/2015 8:58 am
Level 16 : Journeyman Ninja
Girly link
Lol that was cakemazing!
1
01/10/2015 9:11 am
Level 33 : Artisan Creeper Hugger
CrazyFoxMovies
Haha thanks :D
1
01/11/2015 7:14 am
Level 16 : Journeyman Ninja
Girly link
Np! :D
1
01/10/2015 8:57 am
Level 61 : High Grandmaster Dragonborn
Reddt
Lol luv this vid bro
1
01/10/2015 9:12 am
Level 33 : Artisan Creeper Hugger
CrazyFoxMovies
Thanks brooo! :D
1
01/10/2015 9:47 am
Level 61 : High Grandmaster Dragonborn
Reddt
Np. Your like ExploadingTNT good! I love your videos so much! I always get a laugh out of them. You deserve to be popular!
1
01/10/2015 10:52 am
Level 33 : Artisan Creeper Hugger
CrazyFoxMovies
Thank you very much! :D <3
1
01/10/2015 10:53 am
Level 61 : High Grandmaster Dragonborn
Reddt
<3 to u too
1
01/10/2015 8:10 am
Level 26 : Expert Unicorn
lulubelle7
Please could you make a video on "if trees became mobs in minecraft"?
1
01/11/2015 4:16 pm
Level 37 : Artisan Architect
Schwerpunkt_
So.. Ent mobs?
1
01/17/2015 5:07 am
Level 26 : Expert Unicorn
lulubelle7
No like other minecraft mobs. All trees. Never knew these creatures existed!
1
01/17/2015 10:48 am
Level 37 : Artisan Architect
Schwerpunkt_
But... A living, moving, thinking tree is an ent? So they would be ent mobs?
1
01/10/2015 8:25 am
Level 33 : Artisan Creeper Hugger
CrazyFoxMovies
lol thats a cool idea. I might do it :D
1
01/11/2015 8:22 am
Level 26 : Expert Unicorn
lulubelle7
Thanks! Your videos are really funny!
1
01/10/2015 11:28 am
Level 20 : Expert Robot
Sackbot
A.K.A ents.
1
01/10/2015 7:42 am
Level 20 : Expert Robot
Sackbot
cookie tools are the same thing...lol
1
01/10/2015 7:48 am
Level 33 : Artisan Creeper Hugger
CrazyFoxMovies
lolol nice :D
Planet Minecraft Logo

Website

© 2010 - 2020
www.planetminecraft.com

Welcome