1
Hallo,
Welkom op deze Topic, Laat mij jou is even voorstellen! Ik ben de Ontdekker van de ImperiorCraft staff team. Wij zoeken staff om de chat support te verbeteren! (Nederlands talig) Waar moet jij goed in zijn? En een beetje algemene info over jou! (Aub eerst lezen!)
- Heb jij ervaring met mensen die hacken?
- Wat is jou leeftijd
- Waarom zou jij op de server willen werken?
- Waarom zouden we JOU moeten kiezen?
- Ben jij ooit eerder gebanned?
- Kan jij goed als een team samenwerken?
- Kan je ook luisteren naar andere mensen zijn meningen en ook de taak eventueel uitvoeren?
- Nog meer info?
Als jij wil joinen in onze community, Zou jij dan voor ons je Skype naam achterwillen laten en al deze vragen te beantwoorden om ''kans'' te maken om ons staff team te joinen!
Wat kan je verwachten van ons:
Je kan van ons veel verwachten, We werken goed samen als een team! En daarbij houden we de communicatie goed opdreef.
Nogmaals alleen entry als je vragen beantwoord hebt op een correcte wijze!
Met vriendelijke groet,
Ontdekker/Owner ImperiorCraft staff team!
(IP: play.imperiorcraft.net)
Welkom op deze Topic, Laat mij jou is even voorstellen! Ik ben de Ontdekker van de ImperiorCraft staff team. Wij zoeken staff om de chat support te verbeteren! (Nederlands talig) Waar moet jij goed in zijn? En een beetje algemene info over jou! (Aub eerst lezen!)
- Heb jij ervaring met mensen die hacken?
- Wat is jou leeftijd
- Waarom zou jij op de server willen werken?
- Waarom zouden we JOU moeten kiezen?
- Ben jij ooit eerder gebanned?
- Kan jij goed als een team samenwerken?
- Kan je ook luisteren naar andere mensen zijn meningen en ook de taak eventueel uitvoeren?
- Nog meer info?
Als jij wil joinen in onze community, Zou jij dan voor ons je Skype naam achterwillen laten en al deze vragen te beantwoorden om ''kans'' te maken om ons staff team te joinen!
Wat kan je verwachten van ons:
Je kan van ons veel verwachten, We werken goed samen als een team! En daarbij houden we de communicatie goed opdreef.
Nogmaals alleen entry als je vragen beantwoord hebt op een correcte wijze!
Met vriendelijke groet,
Ontdekker/Owner ImperiorCraft staff team!
(IP: play.imperiorcraft.net)
1
Bump!