Minecraft Skins

°Cøøkie° I'm Back! (Blocky Skin) *read description!!*

°Cøøkie° I'm Back! (Blocky Skin) *read description!!* Minecraft Skin
  • 12
  • 4
  • 8
avatar Cookie
Level 35 : Artisan Unicorn
116
Ok sooooo! Hai der! im back... but I kinda have, um... artist block? haha blocky skin LOL just thought of that now XD Ok anyways, I haven't posted for like 2 weeks and it is due to being very busy and running out of ideas and things... I have series never finished so I will finish those when I have time and then see where I go from there. Also I get lots of mean comments about how my shading looks and how I need to do this and do that! but people NEED to understand that what I do is my choice not because I can't do better, I know I can improve and I am trying but the constant remarks are just annoying!! I don't even know if I should go back to making lots of skins... I barely get support in making them. Sure I'm active in the chat room and I have "internet friends" but I dont really have people saying "I love your skins" I have a few but its not much support I will still make some but I have gotten bored of it and I don't enough momentum to keep me going >.< But I'm back for now! and I think im going back to making skins almost everyday :3 but the truth is I have gotten sooooo busy I just don't know what to do anymore...

Thank you to anyone who read the whole thing! I know it has improper grammer and stuffz but im too lazy to write a better letter...
GenderFemale
ModelSteve
Tags

1
05/31/2013 5:40 pm
Level 12 : Journeyman Skinner
d_emon
Yay! Cookie-chan~~
1
05/30/2013 11:40 pm
Level 23 : Expert Toast
100koolaids
i always said i friggen love your skins then i added 1st to it xD c: anyways yes i do love your skins their all mine
1
05/30/2013 11:43 pm
Level 35 : Artisan Unicorn
Cookie
LOL well thank you :D
1
05/30/2013 11:58 pm
Level 23 : Expert Toast
100koolaids
anything 4 you
1
05/30/2013 11:59 pm
Level 35 : Artisan Unicorn
Cookie
:3
1
05/31/2013 12:00 am
Level 23 : Expert Toast
100koolaids
<3
1
05/30/2013 11:38 pm
Level 29 : Expert Pokemon
Genesect
Looks yummy ^_^
1
05/30/2013 11:39 pm
Level 35 : Artisan Unicorn
Cookie
LOL
Planet Minecraft Logo

Website

© 2010 - 2020
www.planetminecraft.com

Welcome