Minecraft / Skins

πŸŽƒ Day 22 πŸŽƒ [SKINTOBER 2018] -β„˜ΓΈβ„˜β„œΞ΅Ξ΅Β£-

πŸŽƒ Day 22 πŸŽƒ [SKINTOBER 2018] -β„˜ΓΈβ„˜β„œΞ΅Ξ΅Β£- Minecraft Skin
  • 37
  • 26
  • playlist_add
  • share
  • more_horiz
avatar ElvenJedi
Level 49 : Master Elf
754
Skintober - Day 22: Witch

I kinda sorta really like this skin tbh XD she's not super witch-y, but she has a witch hat so i guess she's like a forest witch? is that a thing? idek.

Check out this PMC blog for Skintober info: https://www.planetminecraft.com/blog/skintober-prompt-list-amp-video-series/

here's the speedpaint of Skintober skins 17-20:

1-he3MuevJE


Tomorrow's prompt will be "robotic"! Here's the prompt list if you wanna participate as well (if you are participating, be sure to give your skins the tag #skintober2018):

Skintober Prompt List
GenderFemale
Format1.8+ Only Skin 64x64
ModelAlex (3 pixel arms)
Tags

Comments : 10

star Login or register to post a comment.

Show Comments

1 - 10 of 10

  • LunaHaze
  • Level 25
  • Expert Geek
  • October 26, 2018, 5:32 pm
Soo so beautiful β™‘
  • Benevolence
  • Level 28
  • Expert Skinner
  • October 23, 2018, 3:28 pm
The hat is immensely impressive. It isn't difficult to see why this is trending.
  • ElvenJedi
  • Level 49
  • Master Elf
  • October 23, 2018, 7:11 pm
Thanks! That means a lot coming from you, you're skins are incredible :)
  • Inspiring
  • Level 35
  • Artisan Bunny
  • October 23, 2018, 3:02 pm
She is so adorable, and cute, I love her tbh!! :D <3
Also I watched your video and it was really neat how you did that, but not trying to be rude, but I couldn't figure out which skin to look at, so maybe do one skin as a video and so on.
Idk, just a suggestion!! :3
  • ElvenJedi
  • Level 49
  • Master Elf
  • October 23, 2018, 7:12 pm
Awh thank you!
And thanks for the feedback, I greatly appreciate it! Most of my speedpaints are single skin for that reason, but with skintober it's a lot easier to do 4 in one- partly so I don't have to post a video every single day as well as a skin, instead I can do it every 4 days, and partly so I don't annoy my subscribers with a notification every day XD
  • Inspiring
  • Level 35
  • Artisan Bunny
  • October 24, 2018, 3:13 am
Yeah np!!
I see what you mean now, because you don't want to notification spam them, and it will be easier, okay then, well that makes sense!! XD
  • juea
  • Level 9
  • Apprentice Princess
  • October 23, 2018, 12:11 pm
This is su cute!! β™₯
  • ElvenJedi
  • Level 49
  • Master Elf
  • October 23, 2018, 7:12 pm
Thank youu!
  • Princess Cas
  • Level 29
  • Expert Princess
  • October 23, 2018, 9:36 am
she looks like Misty Day from ahs Coven, very well done!
  • ElvenJedi
  • Level 49
  • Master Elf
  • October 23, 2018, 7:13 pm
Thanks! and she kinda does, you're right XD

1 - 10 of 10

Show Comments

Search

Browse

Site

© 2010 - 2018
planetminecraft.com

Welcome