Hello kitteh~ ;3 [face on top of hood] Minecraft Skin
Minecraft Skins

Hello kitteh~ ;3 [face on top of hood]

  • 2,744 views, 0 today
  • 545 downloads, 0 today
  • 25
  • 25
  • 17
CheekehPanda's Avatar CheekehPanda
Level 60 : High Grandmaster Unicorn
1,509
Diamond if you like.
Favourite if you love.<3
Subscribe to see more.
Comment to share your opinion.

For people without previewer~
pngThe hood~
png
GenderFemale
ModelSteve
Tags

1 Update Logs

Update #1 : by CheekehPanda 12/03/2012 1:42:23 pmDec 3rd, 2012

Fixed hair under hood and other little shading~

Create an account or sign in to comment.

SunshineCreati
07/29/2013 5:36 pm
Level 33 : Artisan Artist
SunshineCreati's Avatar
IT'S SOOOOO CUTE!!!
LUV LUV LUV IT!!! <3

~M@RI0~
1
YowaneHaku
06/27/2013 7:04 pm
Level 1 : New Explorer
YowaneHaku's Avatar
<3 EPIC
1
anonpmc439010
01/19/2013 2:29 am
Level 5 : Apprentice Miner
anonpmc439010's Avatar
[deleted]
1
CheekehPanda
01/19/2013 7:11 am
Level 60 : High Grandmaster Unicorn
CheekehPanda's Avatar
Thanks. :3
1
XThrowDown Trisha
12/07/2012 3:40 am
Level 45 : Master Pixel Puncher
XThrowDown Trisha's Avatar
OMG CONGRATS ON LVL 30 BTY :D
1
XThrowDown Trisha
12/07/2012 3:39 am
Level 45 : Master Pixel Puncher
XThrowDown Trisha's Avatar
OMG THAT IS AMAZING! I SO WEAR THIS AS MY SKIN :D 'soz about caps :3 '
1
xSugarPanda
12/04/2012 2:40 pm
Level 28 : Expert Geek
xSugarPanda's Avatar
so cute :333333 <3 love
1
Whale_
12/04/2012 4:25 am
Level 61 : High Grandmaster Narwhal
Whale_'s Avatar
omgggg dasso cuteeee :3333 <333 lol
1
skillsD_pm
12/03/2012 4:35 pm
Level 4 : Apprentice Crafter
skillsD_pm's Avatar
I just realized your lvl 30 that's 1 of your goals:)
1
CheekehPanda
12/03/2012 4:37 pm
Level 60 : High Grandmaster Unicorn
CheekehPanda's Avatar
Oh yeah. ;P I'll tick that off right naooo. Thanks for reminding meh. ^-^
1
Planet Minecraft

Website

© 2010 - 2024
www.planetminecraft.com

Welcome