Minecraft Blogs / Story

SKYRIM!!!! I SLAYED MY FIRST DRAGON!!!!

  • 1,490 views, 1 today
  • 1
  • 0
  • 20
Mayz's Avatar Mayz
Level 48 : Master Bunny
24
SKIYM CAME OUT YESTERDAY AND TODAY I SLAYED MY FIRST DRAGON!!!
I RAN UP TO THE DRAGON AND WAS ALL LIKE "DRAGON IM GOING TO SLAY YOU WITH MY AWESOMENESS!" HE WAS ALL LIKE "NO BECAUSE IM A DRAGON YOU CAN'T TOUCH ME!"
AND I WAS " YEAH WELL IM A DRAGONBORN AND IM GOING TO SLAY YOU" THE DRAGON SAID" NOOOO A DRAGONBORN!"
I WAS ALL LIKE "YEAH A DRAGONBORN AND IM GOING TO SLAY YOU THAN TEABAG YOU BODY!"
HES ALL " NOOOO DON'T PWN ME WITH YOUR AWESOMENESS!"
AND I WAS " THATS WHAT AWESOME DRAGONBORNS DO! THEY PWN DRAGONS!"
THAN I KILLED THE DRAGON AND HANGED HIS HEAD IN MY HOUSE ABOVE THE FIREPLACE.

FIN.
Tags

Create an account or sign in to comment.

1
11/17/2011 3:28 am
Level 34 : Artisan Spleefer
the_chuz
the_chuz's Avatar
I got to level 100 in sneak on release day !!
1
11/21/2011 3:01 am
Level 48 : Master Bunny
Mayz
Mayz's Avatar
And I SLAYED A DRAGON!!!!
1
11/15/2011 8:08 am
Level 42 : Master Nether Knight
bob99
bob99's Avatar
yay!
1
11/13/2011 9:23 am
Level 8 : Apprentice Ranger
dhub
dhub's Avatar
Lol I have 5 shouts right now (ive killed 5 dragons) and im a part of the Dark Brotherhood
1
11/13/2011 6:37 pm
Level 48 : Master Bunny
Mayz
Mayz's Avatar
How Do You Join The Dark BrotherHood?
1
11/13/2011 6:52 pm
Level 8 : Apprentice Ranger
dhub
dhub's Avatar
Its really complicated, sort of, youtube always helps :D
1
11/14/2011 3:52 am
Level 48 : Master Bunny
Mayz
Mayz's Avatar
Awwwww
All Well
BTW Money Cheat is To Chop Wood
Chop About 150 You Get Around 1000 Gold
Takes Time Though
1
11/14/2011 3:16 pm
Level 8 : Apprentice Ranger
dhub
dhub's Avatar
I usually make money by killing dragons :D they're easy to kill (for me, specially cuz im an archer) and theyre bones and scales sell for a lot
1
11/14/2011 6:39 pm
Level 48 : Master Bunny
Mayz
Mayz's Avatar
Im Saving Those Up For Dragon Armor
1
11/13/2011 4:07 am
Level 56 : Grandmaster Dragonborn
[PROTOTYPE]
[PROTOTYPE]'s Avatar
I killed 3 in Skyrim. Suck on THAT.
Planet Minecraft

Website

© 2010 - 2024
www.planetminecraft.com

Welcome