fern Minecraft Skin
  • 1,233 views, 0 today
  • 52 downloads, 0 today
  • 152
  • 89
  • 5
canday's Avatar canday
Level 63 : High Grandmaster Sweetheart
1,322
hihihi
this is for the lovely Kawaii <3
your cloak skins are cute ;U;

and this is for skin fight so ahah
fern Minecraft Skin
and its a gift skin so WOAH

og skin: https://www.planetminecraft.com/skin/fern-oc-4573629/
fern Minecraft Skin

hi kawaii
KAWAII YOURE GREAT

JUST SAYING

keep doing your thing idk how you manage to keep up teen skinning but I AM SOLIDLY exCITED FOR yoUR SKIns-- especially the lightsource ones AHEmAhem


thanks for being friends with me mate <3
also how the heck did you pull of the original fern skin its so blendy but not blendy but blendy at the same time im dead



rant
i wasnt really that interested in skin fight tbh?? It got a lot more competitive than it probably should for a skinning event but if it makes you happy lol-
i literally was going through and looking up my name on the Skin Fight discord servers because i figured i was probably put into some sort of plan or maybe there would be a set amount of skins that each person had to make? THEN I FOUND ALL THESE NICE COMMENTS omG

id just like to say thank you aaaaaaaaaaaa <3333333
you all expect so much from me my heart can't handle it; my brain malfunctioned

honestly motivated me to make more skins :,,,)



CreditKAWAIIIIIIIIII DUHHHHHHHHHHHH
GenderFemale
FormatJava
ModelAlex
Tags

Create an account or sign in to comment.

2
07/26/2020 6:32 pm
Level 55 : Grandmaster Cowboy
Lxnacorn
Lxnacorn's Avatar
Gorgeous as always!! ♥ You and Kawaii are both so talented i can't even >:o
2
07/25/2020 10:17 pm
Level 54 : Grandmaster Sweetheart
lilita
lilita's Avatar
this is so pretty!! the colours are beautiful! ♥
2
07/25/2020 7:32 pm
Level 41 : Master Botanist
Fqsh
Fqsh's Avatar
I'm a new skinner in PMC, and I need some shading tips. Do you have any?
2
07/25/2020 1:32 pm
Level 67 : High Grandmaster Lemon
Kawaii
Kawaii's Avatar
BRUH these colors!!!! Lol it makes my version look so dull compared but like dANNGGGGG IT’S SO PRETTYY!!!! That SHADING AND COLORS?!! AAA

ALSO THANK U FOR THE KIND WORDS!! LIGHT SOURCES ARE FUN I WANNA DO MORE <33
im so happy to be your friend :))
❤️❤️
2
07/25/2020 1:44 pm
Level 63 : High Grandmaster Sweetheart
canday
canday's Avatar
AWW me TOO
Planet Minecraft

Website

© 2010 - 2024
www.planetminecraft.com

Welcome